mysig dag på stan =)

Idag var det bygg första lektionen igen.. Det är så tråkigt och jag vill bara tillbaks till måleri nu asså!! Man försöker ju se det posetiva i bygg men de finns ju inget, och sen har jag sågat mig i fingret också haha. wellwell.
 det är ganska så underhållande att leka med tummstocken iaf ;)


Efter skolan så åkte jag till stan och tänkte egentligen bara köpa en hårspray men det slutade med att de blev en lite shoppingtur =) Jag köpte:
Benvärmare, Grå tröja/tunika, Hårspray, läppglans, ögonskugga, hårnålar och sminkborste


Jag i den nya tunikan =) Jätte mysig är den =)

Kommentra
Jag har talat: camilla

Fint :)

2008-10-14 @ 20:51:40
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0