Mobilen fungerar!!

Aa jag skulle ju somsagt lämna in mobilen idag så jag och pappa åkte ner till onoff och satte oss där man lämnar in saker som gått sönde roch sånt och när det var vår tur så berättade vi då som det var att jag lämnat in den 2 ggr tidigare och nu är den trasig igen och dom har bytt nästan allt i telen förutom skalet men att den fortfarande går sönder.
som nu tex så funkar inte knapparna och inte urtaget till laddare och headset och sånt.

Han i kassa tyckte det var väldigt onödigt att skicka iväg den på lagning igen eftersom den förmodligen kommer gå sönder igen eftersom den redan gjort det 3 gånger.
Så istället gick han in i butiken och hämtade en ny lika dan tele =) Super skönt, så nu är det bara hoppas att den håller och om inte så kommer vi reklamera den och ta pengarna tillbaks och köpa en helt annan modell=)
Men förhoppningsvis håller den nu då!
bara det jag skulle säga ha en bra kväll nu.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0