meningslös dag

Idag började vi klockan 10.10 men när vi kom till skolan och gick in i byggsalen så stod det ca 10 killar från bygg tvåan där så jag och camilla vände om på den gång haha! Vi gick runt och letade efter vart vi skulle vara och tillslut ringde vi ellinor i klassen så tillsist hittade vi rätt.
Det började men att Peter (vår lärare denna månad på bygg) pratade och sedan skulle vi börja bygga vidare på våra bockar men vi han typ bara såga och skruva lite sen var lektionen slut.
Efter det hade vi lunch och sen idrott och på idrotten hade jag jätte ont i knät så kunde knappt vara med :/
Sedan när jag kom hem så hade jag tänk städa men jag la mig ner i sängen först och tänkte bara ta de lugnt i ca 15 minuter men redan efter ca 2 minuter så sov jag som en stock och vaknade vid 7 igen ;p Sen har jag bara ätit och kollat på efterlyst så den här dan har ja inte gjort något nödvändigt så det känns som en väldigt onödig dag haha! Menmen sånna dagar kommer och går dom också.

Imorgon börjar jag 09.40 så har lite sovmorgon då också, skönt det för då slipper man gå upp klockan 5 på morgonen utan då kan man gå upp vid normal tid ca 7 då alltså.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0