Måndag..

Idag var det lika tråkigt och segt i skolan som vanligt förutom att några av byggkillarna kom och hjälpte till och snackade lite så det blev ju lite roligare iaf.
Är snart klar med dendär Jävla fågelholken asså! haha!

Efter skolan åkte jag hem och la mig på sängen, hade ont i nacke, axlar och huvet pluss att jag var lite illamående vilket hag fortfarande är men det går nog över.
När mamma och pappa kom hem var jag tvungen att ta hand om disken och när jag gjort det så städade jag akvariet till min sköldpadda =) riktigt fint blev det.
Nu sitter jag och lyssnar på låtar av bandet shinedown som jag fått av andreas =) Shinedown e fan grymma!! Mina nya idoler, älskar dom!!! Lysnna på deras låtar så blir ni nog också kära!! =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Jaa de va lättare att jobba när Ante jobbade åt mej :)

ajaj inte bra de...

2008-10-23 @ 20:59:38
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0