Måålade idag!! =D

Dagen började men att alla tåg och bussar var sena så jag kom sent till skolan.. och jag som tänkte att dethär skulle bli en vecka utan någon frånvaro alls! aja får satsa på att klara det nästa vecka då haha!
Jag kom iaf till skolan vid halv 9 och då började det himlans spinkandet igen och idag så råkade jag såga mig i fingret!! haha!!(a)
Vid halv 2 så fick vi städa och sen gå, egentligen skulle vi haft matte men det var 4 personer på lektionen alla andra gick hem så jag och camilla gick till byggkillarna som nu är uppe på måleri i några veckor så stod vi och prata med dom och det slutade med att vi hjälpte dom istället. Så sen ska dom hjälpa oss också =) team work you know ;)

Jag kom hem vid halv 6 tiden och då var det dax att äta och sen har jag inte gjort så mycket mer efter det =)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. och om en halv timme ska jag titta på S.O.S familj eller vad det nu heter.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0