lördag =)

I lördags klev vi inte upp vid 11 som vi bestämt utan vi sov i 45 min extra vilket gjorde att vi fick väääldigt brottom sen. Vi skyndade oss att göra oss klara och sedan åkte vi till tyresö där vi hämtade tindra och sen åkte vi med henne till Rissne där kenneth skulle vara barnvakt.
Klockan var vid 16 när vi lämnade henne och då hade vi inte ätit på 16 timmar så snacka om att jag och camilla var hungriga så vi fick pengar av kenneth att äta för, så vi drog ner till grillen i Rissne och käkade kebab och medans vi sitter och äter så ringer Camillas brorsa och säger att han kan hämta oss och skjutsa ut och till tyresö igen där vi skulle vara servitriser på Jezzicas och Teresias fest.
När vi kom dit så fick vi börja med att lägga och maten på tallrikar och ställa ut på bordet, sedan när alla satt sig så fick vi gå runt och servera vitt och rött vin och fylla på med öl och cider där det behövdes.
Sedan var det bara att duka av och duka fram för tårta¨.
Det var ca 60 pers där som jag och camilla skulle servera men det blev inte lika stressigt som vi trodde men det blev varmt som f*n ;p
Vid 23 tidern så började alla dra sig ut till puben och sånt istället och då var det dax för mig och camilla att börja städa.
När vi var klara så fick vi gå , så vi tänkte att vi tar nattbussen hem men när vi kommer dit så går den inte förens 50 min så camilla smsar brorsan som kommer och hämtar oss och skjutsar oss hem till camilla där vi lastar av våra saker och sedan går vi ut och är med några kompisar =)

idag så har jag inte gjort någonting alls faktiskt, bara åkt hem från camilla haha.
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Johanna

Hejhej! Oj du och Camilla har varit duktig igår på Jez och T fest. ni har gjort bra jobb :)

2008-10-12 @ 21:21:45
URL: http://majoro.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0