Grymmaste lovet ever!! =)

Så nu har jag lite tid över så nu tänkte jag göra er läsare lite avundsjuka =) ska nämligen berätta om mitt lov som består av kryssning och sen kryssning =D

Först ska jag på kryssning med camilla och companie, då ska vi till Tallin och detta har vi fått från en fond som heter min stora dag. Eller aa Camilla har fått det  för en anledning ni får läsa i hennes blogg, jag ger en direkt länk här under:
http://camillabuhl.blogg.se/2008/october/kryssning.html#comment
Så allt komemr vi att få gratis =)

Det börjar med att vi blir hämtade med taxi hemma hos camilla på måndagen den27/10, då blir alla hämtade och skjuttsade till båten där vi ska checka in och jag och camilla kommer på en lyxhytt att dela på medans dom andra får vanliga hytter =)
Sen på kvällen är det lite fria aktiviteter på båten, som karaoke, sång, dans och massa mera roligt så det blir en natt av festande =)
Sen på morgonen på tisdan så får jag och camilla frukost på sänger, där efter ska vi packa ihop och göra oss iordning för att gå i land i tallin =) På hotellet i tallin kommer jag och camilla få ett lyxrum igen  =)
Sen ska vi få ansiktsbehandling, manikyr, fixa håret, och bli sminkade lite sånt =)
Och på onsdag morgon så kommer vi få frukost på rummet, och sen på dagen så komemr vi få en dag på stan att shoppa=) Vilket vi även fått 400kr till plus att jag kommer ha med mig 3000 till, så en väldans massa shopping blire =D
Sen på kvällen så ska vi ju åka tillbaks och då får vi åter igen våran lyxhytt på båten och sen är det fria aktiviteter igen på kvällen, och frukost på sängen dagen efter och sen blir vi hämtade i taxi och hemskjutssade igen på torsdagen =D Och tänk att vi får allt gratis!! =D wie! Längtar så gryymt mkt asså!!
Sen e jag hemma då hela fredagen då jag förmodligen ska vara med någon kompis om jag orkar får ju se lite hur jag mår tihi =)
Men sen iaf på lördagen åker vi på ny kryssningen igen till söndag och då är det med ca 50-60 pers tror jag och då är det för att fira mamma som fyller 50 på söndag =D
Då ska vi vara uppe och festa hela natten och sen på söndagen så kommer vi hem igen då, så om det blir mycket vila på lovet?? nej inte direkt va haha! Aja nu kan inte knäcka mitt och camillas lov iaf! =D
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Jaa det kommer äga!! Längtaaar!! =D

KramKalas

2008-10-24 @ 22:06:41
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0