Dumma huvud!!

Igår när jag kom hem så la jag mig på sängen och kollade tv direkt, jag var ju med Ville och Krille i sumpan =) Alltid kul att träffa dom 2 underbara killarna =) Var dock väääldigt trött och flummig menmen sånt får man stå ut men när man är med mig, och efter ett tag så skönk allt och jag blev skit trött så när jag kom hem orkade jag inte göra så mycket, och när jag väl gjorde ett försök att skriva lite blogg och sitta vid msn lite tror ni inte datan hackar då?? Jo jivetvis och därför blev det inge blogg igår, men går dagen var helt underbar =)

Idag så skulle jag och Camilla egentligen åkt till Tumba Centrum eftersom det var rosabandet dagen idag eller vad man säger, ni vet för bröstcancer. Det hade Tumba storsatsat på stod det i tidningen så nästan hela centrumet skulle vara rosa och dom skulle sälja mycket rosa saker. Vi hade tänkt att gå upp vid 10 men när jag vaknade vid 12 och smsade camilla och märkte att hon också precis vaknat, så hade ingen av oss någon större lust plus att vi skulle inte vara där förens vid 5-tiden och det kändes så sent så vi skippade det.
Jag gick upp vid 1 istället och åt lite frukost sen gjorde jag mig iordning också åkte jag och mamma till kista där vi skulle växla pengar också skulle hon titta på kläder till kryssningen på hennes födelsedag, och mycket letande blev det men tillslut hittade hon ett fint linne med hjälp av en jätte trevlig och hjälpsam tjej i butiken =)
Vi växlade sedan pengar och sen så åkte vi hem igen.

Nu till rubriken då.. Redan vid halv 3 så började jag känna av att huvudvärken kom krypande men eftersom jag satt i bilen där de inte finns några tabletter så kunde jag ju inte ta någon innan det bröt ut så när vi väll kom hem så dunkade huvudet så jag trodde att de nästan skulle sprängas det gjorde riktigt ont, så jag tog en tablett och gick och la mig på sängen några minuter innan det var mat, sedan åt jag och efter det tog jag en till tablett sen åt vi efterrätt eftersom vi hade gäster och sedan gick jag och la mig på sängen igen där jag somnade i ca 2 timmar och hade väll hoppats på att huvudvärken skulle vara borta när jag vaknade men självklart var den inte det så jag har fortfarande ont men hoppas nu på att den ska vara borta imorgon.. Det är iallafall bättre än vad det var tidigare idag..
Aja godnatt på er allihopa =)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0