Det var då ett jävla tjat! haha=)

Jag vet att jag varit väääääääääldigt dålig på att uppdatera bloggen och har fått många tillsägelser nu så det väll dax att göra er glada och skriva igen då =)

Senaste veckan har varit ganska mycket att göra, dels har det varit väldigt mycket i skolan eftersom det var dom 3 sista dagarna innan vi skulle bli betygssatta. Jag blev helt klar så jag hjälpte camilla så att hon också skulle bli klar i tid.
Sen på kvällen skulle jag ju lämna in mobilen men när vi åkte ner dit så sa dom att det är bättre om jag får en ny mobil istället så det var bara att åka hem och leta efter ett papper vi var tvugna att ha med oss för att kunna få pengarna tillbaks men det pappret verkara vara spårlöst försvnnet så pappa och mailat till ett företag som kan ha en kopia på det så vi får väll se hur det gr med det men annars är det bara att skicka iväg den på lagning åter igen.
Tisdag så var jag på teorikurs för bil så att jag kan börja övningsköra, grymt långtråkigt men det blir roligt när man får köra sen =)
Torsdag så gick jag och camilla runt i stan och delade ut cv och efter det mötte vi Elvie och Jonna i sundbyberg där vi åt middag på en kina restaurang, Vi gick dit vid 5 och åkte hem vid halv 10 haha!! Vi hade mkt att prata ommed andra ord men mysigtoch gott var det =)
Sen i fredags så hade jag mys kväll med äldsta systern Jessica, vi åt wook och sen kollade vi tv,
Igår (lördag) så var jag först barnvakt heeela dan, från klockan 11 till klockan halv 9 =) Riktigt mysigt var det.
Och när jag kom hem till Camilla igen efter att ha lämnat Matilda så sminkade patricia mig och fixade om mitt hår och sen valde camilla kläder jag skulle ha och sen gick vi ut och var med några kompisar =)

Och idag då, jaa jag skulle ju gå på bio med Ville men precis när jag är klar så ställer han itne det så är ganska så förbannad och besviken så får se hur det blir med våran vänskap nu menmen..
hejdå
<33

Kommentra
Jag har talat: patricia

något dålig med uppdateringen, ja! haha;D de e bara börja uppdatera tkr jaaag!



stylist(A)



du verkar haft en bra vecka, men slutade mindre bra(?) :p ha de bra! <3

2008-10-05 @ 20:59:05
Jag har talat: Camilla

Låter som du har haft det en bra vecka, den kanske inte slutade på det bästa sättet de där me Ville..

Men tur att du och jag gick på bio i stället! <3

2008-10-05 @ 22:40:01
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0