Äntligen klar!!

I skolan så började det med bygg igen suck, längtar verkligen tillbaks till måleri nu!! Ska aldrig mer klaga på att spackla är tråkigt för snickra är fan så mycket tråkigare!!
Jag gjorde iaf nästan klart hela andra bocken innan rasten och på rasten gick jag och camilla upp till måleri och tittade på när byggkillarna målade och så hjälpte vi dom lite.
Vi kom inte tillbaks förens efter lunch och det var inte förens då som vi gjorde klart våra bockar så nu är vi äntligen klara med dom där jävla måleribockarna!!!
Sen tänker man ju att jaaa nu ska vi kanske få göra något annat, men nu ska vi desgina och snickra en jävla fågelholk!
Visst det kanske är roligare men fortfarande inget man vill göra.

Efter bygg så åkte camilla hem och jag stannade kvar och gick på matten, jag jobbade faktiskt denhär lektionen men jag fattar typ inget av skala, eller ja fattar när jag har boken för då kan ja kolla på tidigare uppgifter men jag fattar inte hur man ska tänka för att komma ihåg när det är förstorning och förminskning och det, någon som har något tipps kanske??
Nästa vecka på tisdag så är det matte prov, undra hur det kommer gå..
Adam ska iaf hjälpa mig att plugga lite för han är bra på sånt så hoppas jag fattar lite efter det iaf, men just nu känner jag hur mycket jag behöver lovet som kommer om 2 veckor. Kryssning hela lovet fyfan vad sköööönt!!! ska berätta mer om kryssningarna när jag har tid ork och lust =)

Efter skolan så har jag tagit hand om mina skor för mamma tyckte att garderoben på övervåningen var för full så jag flyttade ner 5 par av mina skor till dom jag har på mitt rum och lät 2 st stå kvar så hoppas hon blir nöjd (a)
Sen har jag satt igång en tvättmaskin med mörkt och när det e klar ska jag byta sängkläder och tvätta dom.
Efter middan ska jag och pappa åka och lämna in min mobil, äntligen!!
puss<33



Klar för att åka till skolan.


känns inte bra att gå till bussen på morgonen när det är såhär mörkt. känns som man är uppe mitt i natten ju!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0