Äntligen Fredag!!!

Imorse när jag vaknade kände jag mig så himlans seg!! orkade knappt öppna ögonen och att ta sig upp från sängen var nästan omöljigt. det tog mig 25 minuter ;p
Men efter att fått i sig en kopp kaffe så gick det bättre.
Jag och camilla åkte samma tåg idag, eller aa jag hoppade på hennes tåg i stan så åkte vi sista biten tillsammans.
I skolan började vi med byggteori, vi gjorde ritning och jag måste säga att det är den roligaste teori lektionen hitills för det var inte så mycket prat som det brukar vara. Hatar när läraren bara står och babblar oavbrutet i 3 timmar så ska man bara sitta och lyssna och skriva av det han skriver på talvan, man försvinner liksom in i sina egan tankar då istället.
Menmen, camilla mådde inte så bra och var tvungen att åka hem, men jag hade kul med Ellinor =) På lunchen så slog hon i armen så mobilen flög iväg en bit och visst det kanske inte låter så kul men det såg skit kul ut haha!!
Vi satt och pratade med alex, niklas, doffe och chrippa. eller aa de va väll mer dom som pratade och vi som lyssnade haha, vilka sjuka konversationer killar kan ha asså ;)

Innan sista lektionen så gick jag in på toan och fixade till mig lite eftersom jag inte skulle hem direkt och när ja kom ut från toan så ville teo ha lite hårspray så vi fixade lite i hans hår och sen sa han: får jag en femma om jag sprutar lite hårspray på tungan och jag trodde givetvist inte att han skulle göra det men tro det eller ej så gjorde han det haha! Så jag bjöd honom på en daim nere i cafét sen innan engelska som var sista lektionen.
Det var flera stycken som skolkade så vet  ni vad våran lärare säger?? Att nästa lektion ska hon gå igenom exakt samma sak som hon sa till oss till dom andra och då måste vi vara där också och lyssna igen.. Ska vi få straff för att dom skolkar??
shit förstår mig inte på vissa lärare asså.. Sen var det jätte många som pratade samtidigt som läraren pratade så vi fick gå tidigare så vad lärde man sig egentligen av den lektionen?? Att om man pratar mycket och inte lyssnar så får man gå tidigare?? eller om man skolkar spelar det ingen roll för man får ändå veta allt på nästa lektion??
sjukt iaf engligt mig. menmen så äre.

Efter skolan så åkte jag till stan där jag köpte blingbling örhängen. Jag har ju somsagt 7 hål i öronen. 4 på ena och 3 på andra. Så jag brukar ha små blingbling i 5 av hålen(dom yttersta) och i det innersta hålet på varje öra brukar jag ha något annat sorts örhänge men har inte haft pengar att köpa nya blingbling på länge men nu fick jag ju mobilen sålt så då fick jag ju pengar =D Sen efter det så åkte jag till sumpan där jag vid 4 tiden skulle möta Christian men när ja kom till sumpan var klockan vid 3 så jag strosade runt lite där och på åhlens var jag nästan hela timmen =) Faktiskt riktigt underhållande att gå runt där och kolla =)
Men vid kvar över 4 så mötte jag christian vid McDonalds, vi pratade lite och sen sa han att han var hungrig och det passade ju bra när vi ändå var vid donken, så han köpte en meny så gick vi upp och satt oss. Sen började vi prata om allt möjligt och tiden bara rann iväg, så jag tror han fick ganska så brottom hem sen eftersom han skulle åka iväg på cup. men hade iaf en toppen dag, och vi får se till att träffas oftare tycker jag =)

Nu hemma har jag bara kollat på idol och fredag hela veckan och tagit det lugnt.
Hur har eran dag varit? Hoppas allt är bra med er=)
puss<33 

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0