äh vafan jag följer med!

Idag orkade jag verkligen inte ha målarbyxorna på mig eftersom vi ändå bara hade bygg i ca 1 timme och det är inte så att man blir smuttsig då direkt, det är värre när man har måleri =)
Men iaf så låg ju mitt passerkort i målarbyxorna som jag då lämnade hemma, och det var ju inte så bra för utan passerkort får man inge mat(a) men det stod en snäll gubbe och kontrollerade korten idag så jag fick komma in iaf. Det blev typ Broccoli soppa om jag inte minns fel så jag käkade ändå bara sallad eftersom jag inte är så förtjust i soppor över huvudtaget.

Efter skolan så skulle camilla åka och köpa rosa benvärmare och jag skulle åka hem så i stan klev vi av samtidigt så frågade jag henne: e det okej om jag åker hem eller vill du att jag följer med? Så sa hon: det är lugnt=)
Så började vi gå längst perongen eftersom jag skulle till andra sidan och hon skulle ner i trappan och påvägen gick jag och tänkte: ska jag följa med eller ska jag åka hem? följa med eller åka hem?? hela tiden och tillslut utbrast jag högt och tydligt: äh vafan jag följer med! Så skrattade vi lite och sen började vi röra oss mot Ginatricot.
Som dom flesta kanske redan vet så har jag väääldigt svårt att gå i affärer och kolla utan att ens prova något så självklart kollade jag runt lite och hittade ett vitt långt linne jag letat efter ganska så länge som jag kan ha som tunika men andra linnen och sånt över så det köpte jag och sen gick vi till H&M där jag köpte en ny hårspray eftersom den jag köpte igår itne var den bästa =)


Mina pengar hade precis tagit slut men nu fick jag veta att Rikard ska köpa mobilen som jag säljer så nu får jag 100 spänn till wie! haha. Men dom ska jag iaf försöka att spara nu så jag har mycket pengar till Lyx kryssningen sen så jag kan shoppa loss i tallin =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: camilla

hahaha, det låter härligt det!

KramKalas

2008-10-15 @ 18:14:49
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

2008-10-16 @ 21:20:25
Jag har talat: camilla

haha okej

jasså?

KramKalas

2008-10-16 @ 21:21:10
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0