Aaj =(

Onsdag idag då. Ganska så aa vad ska jag säga.. meningslös dag??
Började klokcna 12:50 men idrott, från min klass alltså måleriklassen var det jag och ellinor där och resten var byggkillar och det ända vi gjorde på hela lektionen var att prata muskler och hur man tränar olika muskler och allt hon sa visste man redan.. Sen fick vi sluta 20 min tidigare så kl 13:30 var det bara tt åka den långa vägen hem igen.
Så kanska så onödigt men det blir värre.. imorgon ska jag bara vara där i 20 fjuttiga minuter och ha utvecklingssamtal med min mentor.. Så ska åka dit på 90 minuter vara där i 20 min sen åka hem i 90 minuter igen. suck asså..
Och guud vad jag gnäller märker jag men det beror på att jag har jävligt ont i huvudet och har haft dom närmsta timmarna och inget hjälper. Suck, vill bara att denhär jävla huvudvärken ska försvinna igen har haft ont varjedag sen i torsdags... så snart en gång om dan i hen hel vecka.
aja hoppas eran dag varit toppen iaf =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha jag kom att tänka på de när jag skrev rubriken ;p haha

2008-10-23 @ 20:58:55
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0