Wie!!!!!!!

Som dom flesta redan vet så är jag som besatt av rosa och jag ska snart börja måla om mitt rum i rosa och lite så =)
Men iaf så för ca 1 vecka sen så hittade jag en rosa adventsljusstake i en tidning och blev helt förälskad i den, och idag när mamma och pappa kom hem så kommer mamma ner med händerna bakom ryggen och sen tar hon fram den. Den rosa adventsljusstaken =D Wie!!!


Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha den är såå söt! Ska köpa den! Den kommer från rusta ;)

Kram

2008-11-20 @ 18:40:56
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

Skitläcker, vad i himmelens värld har hon köpt den? Så roligt med en annan färg än röd o vit... Var e den köpt? Tell me::::

2008-11-20 @ 22:02:45
Jag har talat: jennifer

på rusta är den köpt;p och skriv helst inte från anonym om du vill veta något kram!!=)

2008-11-22 @ 21:21:16
URL: http://trejj.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0