vad ska jag välja??

jag har ett jätte svårt val nu vad det gäller tv program.
Vet inte om jag ska titta på Sanningens ögonblick som jag brukar eller om jag ska titta på ladder 49, en film som går på 4:an kl 21 ikväll precis samtidigt som sanningens ögonblick :O Har värsta beslutsångesten ju haha!!
Någon som kan välja åt mig(a) tihi.

Nu ska jag typ träna lite framför tv:n och sen tror jag att jag ska tända massa ljus, krypa ner under täcket, titta på tv och bara ha en myskväll och sedan gå och lägga mig i tid, för att börja den nya veckan bra men får ju se hur det går. Är inte så bra på att gå och lägga mig tidigt eftersom jag e en nattmäniska ;pp
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Mysigt :) Ingenanning hade det vart jag hade jag växlat mellan dem. :)

2008-11-17 @ 13:04:11
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Se Ladder o spela in de andra. 840 kr sitter nu på ditt konto: varsegod! Bonusmamma

2008-11-17 @ 22:27:09

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0