trött!!

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag men har varit så trött efter skolan denhär veckan så jag har somnat när jag kommit hem och sen bara tagit de lugnt resten av kvällarna, tror det beror mycket på dethär mörka och kalla vädret menmen..
Sen vill jag tacka för att kommentarer, alltid lika kul med nya kommentarer=)

Den här veckan i skolan har jag mest bara spacklat i mitt bås i skolan, men denhär gången är det inte lika tråkigt som dom första gångerna man gjorde det haha.
Förtuom skolan har jag inte gjort så mycket domhär dagarna förutom idag då jag storstädade rummet, och imorgon så är jag ledig hela dan så då ska jag städa akvariet och sen vara med Andreas =)
Nu har jag även fått en tid hos sjukgymnasten(marie) för mitt knä och för min huvudvärk så förhoppningsvis blir det bättre nu då.
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Lite pippilotta över dig! Vad valde du för film? Såg du insider idag med Aschberg om pedoofili över internet? Jävligt bra! Snygg mössa allså!

2008-11-19 @ 22:20:31
Jag har talat: Nenne

Haha, vadå syrran goes hemmafru? ;D

och den där mössan är min så det är klart att den är snygg, jag har ju så bra smak ;)

puss <3

2008-11-20 @ 12:38:30
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0