tröött!!

Sorry att jag inteuppdaterat å länge men har varitså mycket på senasteplus att jag varit så trött att jag inte orkat.
Nu sitter jag iaf i skolan och vi ska egntligen ha svenska men alla som var på senaste lektionen fick gå iväg och sitta vart vi ville och läsa istället så jag ellen oc theodor drog till biblioteket och jag e alldeles för trött för att läsa så jag kollar runt lite på nätet istället..
När jag först kom till skolan idag så gick jag till skolsyster för att ta en huvudvärkstablett och när jag satt därfick jag reda på att våran engelska lärare e sjuk så första letionen var inställd så då hade alla gått till skolan helt i onödan när man hde kunnat sova i en hel timme till..
Nu har vi iaf snart lunch sen matte prov och sen slutar vi så dehär e en sjukt onödig dag känns det som.

Jag har iaf hittat vilken rosa färg ja ska ha på mina väggar nu så mamma och pappa ska åka och köpa den när dom slutat jobba så kan jag måla klart sen =)
aja nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå på lunch.
ha de bäst puss<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Tuur! Jag som var så orolig att jag skulle missa mycket i skolan! Ibland har man lite tur i sej.

Ååh, då får jag se färgen imorgon när det är våran dag :)

KramKalas

2008-11-27 @ 19:38:47
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0