tisdag!

Idag började jag klockan 8 men måleri =) Vi fick börja med att tvätta och göra rent i våra bås så att vi fick bort smutts från alla snickerierna (lister, skåp, bänk m.m) Efter det så täckte jag golvet och bänken i båset och sedan så började jag skrapa bort alla ojämnheter på väggarna och listera/socklarna. Det tog ett tag och blev ganska varmt med klart blev jag så då borstade jag bort allt dam och alla färgrester som ramlat av när man skrapat.
Lektionen gick fort och de va kul faktiskt =) Framförallt efter att vi varit på bygg i 1 månad som var skiiit tråkigt, plus att vi fått våra verktyg och då blir allt så mycket roligare =)
Efter måleri hade vi matte från 2 till 3 och sen slutade vi.

Har nästan precis kommit hem och har nyss satt på en tvättmaskin, tvättkorgen var överfull så kände att de kanske behövdes =)
Aja nu ska jag städa lite och sen plugga =)
<33

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Och glömmer att spela in storasysters program gör du också din lilla skitunge ;) (L)

2008-11-11 @ 22:42:44
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Julia

Jag har tappat min mobil så om du vill mig någonting får du ringa hem till mig. Hoppas att allt är bra med dig sötnos. Pussar!

2008-11-11 @ 23:28:19
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0