slapp dag =)

SLutade somsagt skolan vid halv 11 idag riktigt skönt!!
Jag ellen och mia åt pannkakor i matsalen innan vi åkte hem. Tågen var som vanligt sena så det gjorde att jag missade mitt andra tåg i t-centralen men en hundradels sekund, så det var bara att sätta sig och vänta på nästa, och medans jag gjorde det så löste jag dagen sudoko i metro;p riktigt bra gick de faktiskt, fast de brukar iof göra det men ändå haha =)

Nu vet jag inte om jag ska måla eller vila innan sjukgymnasten, för visst skulle de va skönt med en liten vilostund men samtidigt måste jag ju måla klart haha ;pp aja får se hur jag gör sen.
Nu ska ja iaf dra från datan.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0