Skolan.

Gud vad jag hatar pendeltågen på vintern alltså! Som tur är fick jag ingen sen ankomst idag för jag kom precis innan lennart ropade upp mitt namn;) nu sitter jag på lektion och skriver blogg från mobilen. Våran svenska och engelska är inställt idag så jag slutar halv 11 riktigt skönt! Efter skolan ska jag hem och måla och sen till sjukgymnast. Ikväll ska jag sola och titta idol med camilla som vanligt:) aja nu måste jag sluta skriva innan lennart märker Tihi! Ha det bäst!:) Puss<33

Kommentra
Jag har talat: Daniel

Upptaera bloggen från mobilen, vart är världen på väg... Ha en fortsatt trevlig dag :)

2008-11-28 @ 08:58:08
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0