Party all night long ;)

Aa igår skrev jag ju att jag bara skulle vara hos Jessica(syrran) på kvällen och sen åka hem men det blev lite ändrade planer då dom drog med mig ut istället, men ångrar ingenting =)
Skulle egentligen åkt hem men mamma och pappa vid 23-tiden, men vid tolv tiden när alla över 18 skulle ut på krogen efter förfesten hos Jessica så åkte jag, ninni och ninnis kompis till en fest på söderhöjden där vi var ett tag och hade kul.
Efter ett tag där så ringde syrran och dom andra och sa att vi skulle komma till efterfesten så vi fick skjuts dit och där fortsatte festandet men efter ett tag blev jag super trött så jag tog en lite powernap i ca 1 timme och sen väckte dom mig vid halv 7 på morgen för att vi skulle gå hem och sova ;)
Jag och Jessica sov hemma hos timmy och jag fick sova i hans syster ninnis rum och gud så skönt det var att få sova då klockan hade blivit halv 8, somnade bums, och vaknade idag vid 12:30 och strax efter det ringde mamma som var ute och övningskörde med andra syrran, och frågade om dom skulle komma och hämta mig, så fick skjuts hem vilket var väldigt skönt.
Och idag snöade det.. usch, deprimerande ju. Hatar snö och kallt vill ha sommar året om ju!!
nu kommer iaf lite bilderna från förfesten, tryck på dom så blir dom större =)




Kommentra
Jag har talat: Camilla

Härligt! Saknar festandet, de va länge sen...

Med snö, blir det härlig julstämmning och ljusare :)

2008-11-16 @ 17:45:08
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Jonna

Det e härligt med nö det ger julkänsla o mera ljus ute o då blir folk gladare då de vaknar o de e ljust ute o samma när de kommer hem. Men jag älskar sommaren mest jag oxå! Men ljus inne o te o mys i soffan e inte helt fel! Så nu ska det börja träna hemma hos dig. Lycka till!

2008-11-16 @ 17:46:05
Jag har talat: helena /franska liljan

hej!

Jag skulle oxo vilja ha ett par rosa målarbyxor á la Paige i Extreme Homemakeover! Hon har ju de flesta jobbarkläder i rosa och det är SÅ fint!



Tyvärr har jag inte hittat några rosa byxor ännu, men har inte slutat leta. Närmast kommer de söta trädgårdsbyxorna grån gardengirl. de finns i grönt med rosa blommor på.



Tack för kommentaren på min blogg!



Vänligen Helena

2008-11-18 @ 18:42:17
URL: http://franskaliljan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0