Onsdag =)

Idag har jag börjat bredspackla väggarna i mitt bås i skolan och de är ju kul nu i början men blir väll förmodligen som förra gången att de blir skit tråkigt efter ett tag menmen efter de tråkiga kommer alltid de roliga =)
På idrotten hade vi ett läxförhör som bara jag och kanske 3 st till pluggat på se de va bara vi som fick göra det då och jag fick 14 rätt av 15 så de e jag nöjd över.
Efter skolan åt jag och camilla på Donken sen åkte jag hem och tvättade lite sen kollade tv, åt och tog ett varmt och skönt bad =)
Resten av kvällen har jag pluggat engelska och svenska och ska nu platta håret och sen gå igenom allt igen och sedan sussa eftersom jag e skit trött!!

Godnatt puss
<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0