Ny vecka, ny dag, nya tag =)

Idag var det dax för skola igen, och måndagar som e dom absolut segaste dagarna att ta sig igenom.
Trodde jag skulle somna på första lektionen helt seriöst. Läraren bara babblade och babblade oooch babblade. ;p
Men efter rasten blev det lite roliga för då fick vi nämligen våra verktygslådor med alla nya roliga målar verktyg i!! =D
Det var som julafton och jätte kul att titta igen vad vi fått för något, fast vissa saker skrattade man ju somsagt bara åt.
Sen fick vi iaf märka alla våra saker med vårat nummer så vi inte ska kunna ta varandras verktyg ;)

Efter målerit så var det matte, lektionen var seg och alla var jätte trött så tillsist fick vi gå ca 25 min tidigare så det var ju väldigt skönt, men påvägen hem så var det pissväder och de regnade, blåste och var kallt plus att tågen var försenade så de tog mig 1 timme och 45 min att komma hem, väl hemma åt jag lite och sedan somnade jag nästan bums i sängen och sov i 1-2 timmar tills det var middag.
Nu har jag precis pluggat, det gick väll lite sådär, idag går de verkligen inte att plugga här hemma för det är ljud över allt och tjaffs och massa så fick ge upp efter ett tag, men ska gå igenom allt innan jag ska sova och sedan ska jag plugga in det sista imorgon istället =)
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0