Kryssningen!! =)

På måndag blev vi hämtade i limo utanför camillas hus=)

Vi blev skjutsade till båten där vi checkade in och fick gå ombord. Jag och Camilla fick våran delux hytt där vi stor trivdes =) Vi gick ner och åt en stor buffe där alla blev proppmätta och sen gjorde vi oss inordning inför kvällen. Jag och camilla fick en champanj i hytten som vi delade på =) Riktigt god var den!

På kvällen festade vi fram till 4 tror jag och det var bra drag och skit kul!


På tisdagen blev vi väckta vid halv 8 svensk tid om jag inte minns fel. Då fick vi frukost på sängen och sen klädde vi på oss och gick iland i tallin =)

Vi åkte taxi till spa hotellet där jag och camilla vilade lite tills klockan 12 då vi börade på behandlingar. Vi fick ansiktsbehandling, manikyr, sminkning och fick gå till frisören. Manikyren och ansiktsbehandlingen var jätte bra tycker jag men frisören klippte hon för kort och jag som älskar långt hår blev väldigt irriterad på det menmen man kan somsagt inte limma tillbaks håret.. Och sminkningen såg vi ut som ryska horor efter eller något så vi gick raka vägen upp till rummet och tvättade bort det.

På kvällen fick vi iaf jätte god middag och sen satt vi inne på mitt och camillas lyxrum och pratade och chillade allihopa.


Onsdag fick vi frukost på rummet vid 10 tiden så lite sovmorgon blev det ju där då. Sedan gjorde vi oss inordning och sedan blev det en dag på stan =)
Det här plus ett halsband och örhängen köpte jag:
(tryck på bilderna så blir dom större)



Efter shoppingen åkte vi taxi till båten där vi checkade in och gick ombord och åter fick delux hytt, vi packade upp och lite så, sedan gick vi ner och åt precis som på dit resan =) Sedan efter middan gjorde vi oss inordning inför kvällen och vid 12 gick vi ner till disco/baren för att festa lite men det var helt dött.. Det kanske var 5 pers på dansgolvet och sedan några som satt runtom men kul var det iaf inte. Så vi gick runt lite på alla däck och kollade om vi hittade något roligt men de  gjorde vi garanterat inte så vid 2 tror jag så gick vi och la oss.


Torsdag fick vi gå ner i restaurangen och äta frukost, vi hade redan packat ihop våra grejer och tagit med dom ner så när vi ätit klart var det dags att gå i land. Limon stod och väntade på oss när vi kom och jag fick skjuts hela vägen hem riktigt skönt var det. Sen hemma så somnade jag bums på sängen.


Riktigt trevlig och skön resa iaf, blev dessvärre inte så mycket bilder men det får gå bra ändå haha =)

Tack Jonna, Kenneth, Jezzica, Patrick, Tindra, Kristian, Rikard, Engla och camilla för en underbar resa med er =)


<33


Kommentra
Jag har talat: Jonna

Tack själv du underbara bonusdotter! Som sagt du sprider bara glädje runt omkring dig. I mitt huvud gungar det ibland fortfarande o jag blir yrslig. Hoppas det snart går över, blev lite mycket kryssning kanske...

2008-11-05 @ 20:21:13

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0