Julklappshandlat=)

Igår på dagen så var jag och camilla ute och julklappshandlade lite, jag hittat julklappar till mina kusiner sanna och matilda, sen till Julia och halva presenten till Jeanette(en av storresyrrorna)
Eftersom min syster läser min blogg ibland så kan jag inte lägga ut bild på det och inte julias heller men ni kan få tjuvkika lite på vad jag köpte till Sanna och matilda =)
Matilda ska få en rosa jätte söt kofta och jag ska förmodligen köpa en tröja hon kan ha under den som matchar också=)
Och sanna ska få en jätte söt siden pyjamas, den e dock mycket finare i verkligheten än på bild men ändå=)




Köpte även lite grejer till mig: ansiktskräm, hårspray, franskt manikyrset och sen även en puder som inte är med på bilden =)


Nyss vad jag hemma hos camilla och hämtade lite saker som jag hade lämnat kvar där och när jag kom dit berättade camilla att vi fått ett varsit paket av Jonna(hennes mamma/min bonusmamma) Så vi fick läsa som ett litet julklappsrim hon skrivit och sedan så öppnade vi och i paketen låg en as ball rosa tomteluva!! =D
Tack så underbart mycket Jonna!! jag älskar den =)


<33
Golvet som allt ligger på är mitt nya golv i mitt rum föresten :D

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Den var oemotståndlig! Du e värd den vännen! Trots att jag var lite suuur på att ni ej hörde av er om att ni blev kvar.... Härligt rum du verkar få!

2008-11-30 @ 20:31:35

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0