I skolan =)

Just nu sitter jag i datasalen på svenskan, Johannes ska snart gå och skriva ut ett prov på några ord som jag ska få göra eftersom jag inte var med på svenska lektionen som dom andra gjorde det på.
Vi ska även skriva en filmrecension på filmen Billy Elliot =)

Efter skolan så ska jag hem till min syster Jessica och måla hennes lister eftersom hon håller på att göra om hos sig.
Hon är ju frisör så jag ska måla hennes lister och hon ska måla i mitt hår sen när jag bokar tid Tihi! Bra deal enligt mig iaf =)
Aja nu ska jag försöka jobba på lite men nu får ha det så bra, också vill jag säga grattis på namnsdan till min kära vän Christian och krya på dig till camilla!!
<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Tack så mycket <3

2008-11-13 @ 15:31:59
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0