Golvet på plats och rummet större! =)

Tänker börja med att säga att f*n vad trött jag är!! (a) Sov hemma hos Chrille inatt med tobbe och camilla så vi kom väll i säng väldigt sent eller kanske man ska säga tidigt (a) Höll inte riktigt tid på klockan men efter 5 va den iaf =)
Sen skulle jag ju upp klockan halv 8 för att åka med bussen som gick 8:21 för att jag skulle hem och måla andra lagret rosa färg på den sista väggen i mitt rum, innan mamma och pappa skulle lägga nytt golv.
Men vi hörde inte väckarklockan så vaknade la framåt 10 tiden, då jag fick gå upp och ringa till mamma och säga det, vilket hon inte direkt ville höra (a)
Menmen dom fick börja lägga golvet istället så får jag täcka över det och måla sen, så nu är golvet på plats och rummet känns sååååå mycket större, det känns som vu byggt ut det, helt sjukt att lite färg och ett trä golv kan göra så stor skillnad, men jag tror iaf att jag kommer bli riktigt nöjd med rummet när det är klart och att jag kommer trivas mycket bättre där =)

Aja nu ska jag tänka över golvet och måla sista lagret rosa.
Men ha de bäst puss<33
och tack för en undebart trevlig kväll igår =)<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0