Förlåt (a)

Jaa jag vet att jag blivit grymt dåligt på att uppdatera bloggen igen och förlåt för det men har inte haft någon lust att sitta vi datan över huvudtaget dom senaste veckorna menmen ska försöka bättra på mig igen så för de blir en himlans massa tjat när man inte uppdaterar märket jag ;)
På senaste har jag väll iten gjort något speciellt direkt..
Igår så hade jag en mysig chillkväll men camilla så vi solade, titta idol och käkade tacos mums! =)
Idag så skulle jag egentligen träffat Micke men det blev inställt pga vissa saker men ikväll så ska jag på bio med Ville och Krille så det ser jag fram emot=) men har ingen aning om vad vi ska se för något, några tipps kanske??

Imorgon så ska jag vara barnvakt åt Sanna och Matilda, dom söta och underbara kusinerna, och Camilla ska vara barnakt åt Tindra =) Så alla 5 ska vara med varandra så det ska bli riktigt kul det =)
Först ska vi hämta sanna och matilda i Näckrosen och därifrån ska vi åka till Tyresö och hämta tindra och där jag även ska hälsa på micke en snabbis.

Nu kommer lite bilder som jag inte laggt upp än=)







puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha du kan ju typ fixa så att man inte kan klicka på min bild så den blir större än vad den är!! Tack!

Puss =)

2008-11-08 @ 14:21:54
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0