Färdigt=)

Nu har jag målat klart alla listerna hos Jessica =) Både golv och tak lister och det var skit kul!!!! längtar tills jag kan börja måla i mitt rum alltså!! =)
Jag har precis lagt ner alla saker från min bokhylla i flyttlådor så vi sen kan sjukta fram hyllan så vi kan måla och så bakom den.

Imorgon ska jag inte till skolan utan vi ska med klassen till älvsjömässan(gymnasiemässan) där vi typ ska få gå runt och kolla hur allt går till och typ svara på lite frågor och sånt så vi får ett litet humm om hur det är att jobba där eftersom vi ska göra det nästa år.
Efter mässan så ska jag till Jula och köpe en träningsstol om den finns kvar, dom har nämligen premiär och säljer saker jätte billigt =)
aja nu ska jag titta lite tv puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

ja och sen kommer jag till dej ;) haha

Sea soon <3

2008-11-14 @ 13:32:45
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0