Börjat göra om =)

Nu har vi äntligen börjat med mitt rum!! Nu har rummet stått i ca 2 månader utan tapeter och varit jätte tråkigt så det känns riktigt skönt att äntligen ha kommit igång!
Vi har satt upp wallcover i Lördags då jag fick hjäl av mamma, pappa och camilla.
Och idag så har jag grundmålat alla väggar med vit färg helt på egen hand, och imorgon ska jag måla två av väggarna vita och sen ska vi komma iväg och köpa rosa färg till dom andra 2 =)

De var lite jobbigt att måla när rollerna bara skvätte 24, de gör inte dom nya vi har fått/köpt i skolan ;p men huvudsaken e att rummet blir klart!


Kommentra
Jag har talat: Camilla

hahaha så är det! Men snart är det klart! ;)

Kraam

2008-11-25 @ 18:45:48
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

haha joo, men lla knappar funkar inte på den än... :P men snart så ;)

Kram

2008-11-26 @ 21:47:44
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0