Barnvakt=)

Igår var jag på bio med ville och krille vi såg step brothers och den var bra =)
När jag skulle hem så visade de sig att min sista  buss hem gått så skulle fått suttit i kista i 2 timmar tills kl halv 1 innan jag kunde ta en buss till nattbussen och det kändes ju inte så tryggt, men papp ringde sen och sa att jag skulle ta en taxi så kom han ut och betalade =)
Taxichaffören var skit schysst och vi pratade om massa olika saker, allt från skolan till att annanas är gott haha! (a)
När jag kom hem kollade jag vilken buss jag skulle ta idag och sen gick jag och la mig.

Imorse ringde klockan vid 8 men gick inte upp förens halv 9 ca, jag gjorde mig iordning och åkte till solna där jag hämtade mina kusiner sanna och matilda och camilla mötte upp oss där, sedan åkte vi allihopa till tyresö där vi skulle hämta tindra och medans camilla sprang iväg för att hämta henne så mötte jag micke =) så prata vi lite och så, sen kom camilla tillbaks och då drog vi till stan och åt på donken hon, jag, matilda, sanna och tindra :)
Sedan var vi i kulturhuset resten av dan där barnen lekte, målade, byggde med lera och busade sedan var det dax att åka hem =)
Riktigt mysig dag men nu är jag väldigt trött!
puss<33
(lägger in bilder från dagen senare)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0