äntligen lördag =D

Idag skulle jag ju egentligen ha varit med Micke men han ställde in det igen och har inte svarat sen igår kväll :S så får ju se hur allt dedär går menmen trodde somsagt min lördag var ganska så förstörd eftersom jag haft ganska mycket att göra på senaste så var idag på dan den ända gången jag kunde vara med någon kompis och så och sen ställer han in men imorse(kl 12:30) kom mamma ner och väckte mig och berättade att det är matmässa idag. För er som inte vet vad det är för något så är det en mässa med massa mat och godsaker för oss som inte kan äta allt utan som är allergiska mot saker framförallt laktos och gluten. Och på den mässan finns det då allt möjligt som vi kan äta =)
Jag är allergisk mot gluten vilket betyder att jag inte kan äta saker som innehåller vetemjöl och sånt.
så jag och mamma ska dit snart, men just nu är dom och handlar saker så vi kan börja göra iordning mitt rum!! =D

Och ikväll ska jag hem till min storesysters lägenhet där det är party!!
Anledningen är att en av hennes störande grannar inte får bo kvar längre. Han har skappat massa problem och sånt som jag inte tänker skriva här och nu ska han flytta så min syster är såklart överlycklig och vi andra också, så det ska bli riktigt kul faktiskt!!
Aja nu ska jag gå ha de bäst!
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Ha så trevligt ikväll! :)

2008-11-15 @ 19:06:16
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0