aj mina händer!

Idag efter älvsjö mässa så åkte jag till häggvik i sollentuna. Jula hade premiär där så allt var jätte billigt och jag hade hittat en träningsstol som jag vill ha för bara 195kr, som tur var fanns den kvar men sen kom ju problemet att få hem den helt själv på tåg och buss..
Så först snodde jag med mig en kundvagn från Jula så jag kunde få med mig det stora och tunga paketet till stationen vilket jag fick utan problem sen tog jag hissen upp till spåren och där dumpade jag vagnen (a)
Väll på tåget så fick jag stå och jobbigt var det eftersom jag konkat med paketet ;p
Jag kom iaf till karlberg där jag skulle byta tåg och där gick ett av dom vita banden jag höll i av men det funkade fortfarande att bära utan det.
Jag kom på mitt andra tåg där jag också fick stå, suck..
I barkarby så skulle ja ju igenom alla dörrar och spärrar som hade varit så jobbigt i på häggviksstation men i barkarby var alla jätte snälla och hjälpsamma idag så dom höll upp alla dörrar och sånt och tröck upp hissen åt mig =)
Men precis innan hissen så gick nästa vita band av och det blev svårare att bära men gick fortfarande som tur var..
När jag kom på bussen sen så fick jag äntligen sitta ner =)
Sen var det bara till att bära från busshållsplatsen hela vägen hem och det är bara uppförsbackar och en stor trappa men det gick ändå och när jag var några meter ifrån ytterdörren så frågade en tjej om hon kunde hjälpa till men jag tyckte de kändes kanska så onödigt när de nu var så lite kvar så bar det hela vägen in och sen började jag montera ihop den på en gång och prova den =)
Ett träningsband är trasigt så ska fråga mamma och pappa imorgon om vi ska åka tillbaks med den eller bara köpa ett träningsband ;pp

Nu kommer iaf camilla snart hit så ska vi sola och ha det trevligt! =)
Hur har eran dag varit då??
<333



Kommentra
Jag har talat: Nenne

Hihi hjärtat. Varför ringde du inte bara till mig? Jag kunde ju ha mött upp dig och hjälpt dig ;)

puss (L)

2008-11-14 @ 21:24:44
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0