Usch Söndag.

Ja imorgon e de tillbaks till skolan som gäller usch vad jobbigt! De har vart så skönt med den här lång helgen ju!
Jag ska iaf till IKEA alldeles strax eller ja ska hämta upp Julia med moppen i Jakan och sen så ska vi åka dit.
Vi ska nämligen gör MVG uppgiften i Hemkunskapen, efter det så ska jag hem och lämna moppen och så och sen dra till Alex :)
Jag e sjukt trött nu, de blev itne många timmars sömn inatt men som sagt jag har bara mig själv att skylla som gick och la mig så sent.
Aja ska försöka hitta ngt att äta innan jag åker för jag e sjukt hungrig. Ajuste igår när ja tänkte ta lite oboy så skulle ja hälla upp mjölk så kom de ut värsta vita klumpiga och geggi surjan usch fyfan va illa jag mådde då! Mjölken hade bliviti gammal och jag är sjukt känslig för sånna saker men ja tänkte äh jag får väll försöka att öppna den andra mjölken och dricka men tror ni inte den också var gammal då, usch usch de va inte fräst men mamma och pappa kommer hem idag och dom ska handla på vägen så får väll klara mig utan mjölk tills dess.
ha de bäst <3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0