Underbar helg:)

Jag var på Camillas land i helgen, riktigt mysigt var det.
Vi gick upp vid 7 tiden på lördag morgon och gjorde oss i orning sedan åkte vi tåg, tunnelbana, buss och båt till norra stavsudda.
När vi kom fram så gick vi upp till huset och ställde av packningen och bytte om till mjukis kläder för det var sååå kallt! haha! vi tog till och med på oss dubbla strumpor.
Vi tog camillas moppe till affären och handlade lite och sen åkte vi och fikade.
På kvällen sov vi hos camillas mormor Gun. Vi kollade på en film, käkade chips och drack cola tills klockan blev 12 tror jag och sedan gick vi och la oss.
Idag så skulle vi gå upp tidigt för att städa hos camillas morfar Göran men det var så tråkigt väder så vi sov till 10 istället och sedan gick vi upp och gjorde oss i ordning och sen tog vi båten hem igen.
Det var skönt att åka iväg från allt men det var tråkigt att de var så regningt och deppigt väder. Men jag ska ut dit nästa helg också och de sägs att de ska bli bra väder då så man får la hoppas på de bästa :)
Jag orkar inte lägga in bilderna på datan just nu så gör det imorgon eller senare idag.
Imorgon ska jag föresten vara med alex :)

Kommentra
Jag har talat: Camilla

hahah!
Ja hoppas de blir de vädret dom lovat! Så kan vi städa då o göra massa annat kul än att vara inne =)
Läängtar fett mycke ville inte hem, men de var väldigt skönt att komma ifrån vädret där.
Love

2008-05-18 @ 22:10:08
URL: http://CamillaBuhl.blogg.se
Jag har talat: Daahman

najjs låter de som att de har vart:D

2008-05-19 @ 12:24:15
URL: http://daahman.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0