Underbar dag! =D

Gud vilken skön dag har bara fått glada nyheter hela morgonen så idag e jag riktigt glad! har verkligen vaknat på rätt sida =D  plus att jag nästan e klar med hemkunskaps arbetet :)
De började då i skolan på klassrådet där vi fick hör att våran senska/engelska lärare inte var i skolan så vi slapp dom två sista lektionerna och eftersom jag inte har någon slöjd längre så slutade jag klockan halv 11 idag vilket var riktigt skönt! :) Hade bara klassråd och NO :)
Ja men iaf mitt under NO:n smsar X och säger att X blir utskriven från sjukhuset!! =D fan vad glad jag blev då!!!! :D
Sen efter det så får jag veta att jag förmodligen fått tag på en bil till balen!
Inte nog med det så får jag också veta att dan efter balen så ska vi inte ha någon svenska på fredag morgon alltså så då får vi sovmorgon och sen kanske vi slipper språket på fredag också och då börjar vi 9.25 och slutar kl 11 :)
Har bara två lektioner isåfall fan vad skönt!!!!! =D
Och sen när ja kommer hem så smsar Jessica (min äldsta syster) som är frisör och säger att hon han fixa mått hår idag så klockan 4 ska jag åka dit och fixa det! :)
Och nu snart så ska jag åka hem till tvillingen och fika! Fan vad skööööööööööönt! Åh vad jag e glad!! :D:D:D
Ajuste igår när mamma kom hem fick ja veta att ja inte behöver betala för min bikini och strandklänningen jag köpte från ellos utan att hon gör det bara för att jag tog hand om deras tvätt och höll de fint i huset medans dom var på landet så hon blev jätte glad när hon kom hem och jag blev jätte glad när hon sa att jag fick behålla pengarna! :)
Så den 20 har jag minst 2000 att köpa sommarkläder för, fyfan vad nice!
Jag längtar som fan nu!! Och en sak till jag kanske ändå får jobba på gotland fast inte på samma ställe jag tänkt mig men ändå jobb som jobb liksom ;) FAAAAAAAN vad glad jag e =D Vill ni ha ngt så e de idag ni ska fråga när jag e som gladast hahaha!
Aja nu ska jag försöka hitta ngt att stoppa i magen och sen ska jag åka hem till min andra familj i solna :)
puuuuuuuuuuuuss<33

Kommentra
Jag har talat: Alfons/Daahman

faaan va najjs;)
du får ge mej ngra kronor tycker jag(a)
puuuuuuuus:p

2008-05-05 @ 12:04:46
URL: http://daahman.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0