Trött.

Har ganska så precis kommit hem från stavsudda. Det är så mysigt att vara där men nu är jag verkligen gryymt trött så ikväll kommer jag nog sova riktigt gott.
Helgen har varit helt underbar och jag har jobbat för det mesta.
Natten från igår till idag var däremot inte den skönaste, både jag och camilla vaknade nästan hela tiden och jag vaknade klockan 2 av att det forsade blod från min näsa, jag vet inte varför men det blödde iaf grymt mycket.
Har aldrig blött så mycket näsblod iaf. Så de va itne så trevlig natt direkt men om man tänker på hur ja haft deti helgen så har det varit riktigt underbart :)
Jag har faktiskt lagt in bilder som jag hade på kameran så ska lägga ut bilder som jag lovat att göra.
Men först 2 bilder från helgen.





Btw imorgon får jag min laptop =D


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0