stressigt!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket men jag slapp åka till landet så jävla skönt!! :)
Äldsta syrran Jessica kom hem idag och lagade mat så åt hon och jag rullader, pommes och sås mums! :) Men guud så mätt jag blev haha. Fast iof så blir ja mätt bara efter 2 tuggor hela tiden så de e inte så konstigt att ja blir så propp mätt när ja äter upp allt på tallriken ;p
Efter maten kollade vi på talang 08, jag har sett varje program förutom förra fredan för då hade ju Adam fest så då missade jag de men de va ju kul hos Adam så de gör ju inte så mycket haha!
Nu sitter jag och lyssnar på AIK trubaduren och funderar på att ta mig ett bad de vore himlans skönt faktiskt..
Imorgon har jag inget bestämt än så länge så säg till om ngn vill hitta på något ;)
Men på söndag ska jag först till IKEA med Julia och göra en MVG uppgift till hemkunskapen och lite så och sen efter kanske ja ska åka till lilla sötis alex men vi får se hur de blir med det, vad klockan blir och så.
Jag har känt mig grymt stressad på senaste för de har vart så jävla mycket i skolan och folk som fyller år och massa sånt så de känns som jag inte hinner med vännerna ritkigt och de känns så taskigt, jag älskar ju dom så mycket men har ingen tid över, har till och med glömt bort att äta flera gånger den senaste veckan..
Och nästa vecka blir inte bättre de för då ska hemkunskaps uppgiften in och sen har vi läxor och prov och på de så är de bal också nästa vecka och jag och Jasmine skulle ju egentligen åka polisbil men nu visar de sig att de inte kommer gå för att min farbror jobbar inte på torsdag och han känner ingen av dom som ska jobba så nu är de jätte stressigt att hitta bil och Jasmine e utomlands och kommer inte hem förens dan innan balen och då blir de ju sjukt stressigt med bil och så eftersom vi inte kan smsa nu när hon e i turkiet.
Ja usch de e jobbigt att ens tänka på all stress, ja har inte ens hunnit gå ut och promenera eller träna över huvud taget den här veckan så de känns hemsk nu när ja redan gått ner och så så vill ja inte gå upp igen och alla som säger att ja inte behöver träna och shit för att min kropp är fin och blabla bara så ni vet så kommer ja inte lyssna på er för de är inte bra förens jag e nöjd så de så! ;)
Aja tror ja ska jobba lite med att inreda lägenheter i Hemkunskapen nu för sen har ja 17 frågor att svara på, på datan och sen biskrivning på vrf ja valde möblerna och sen MVG uppgiften och aa massa så ha de bäst och se till att inte stressa som mig för de är verkligen inte kul! <33

image86

Kommentra
Jag har talat: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Hej!
I din stilmall så ser det ut så här:

#wrapper {
margin:0px auto;
background-color:#FFFFFF;
width:844px;
padding:10px;
text-align: left;
position:relative;
vertical-align: top;
height: 60%;
clear: none;
float: none;
}

Ändra färgen på background-color:#FFFFFF;
till någon annan färg... det borde nog ordna det hela..

2008-05-02 @ 23:33:07
URL: http://www.designadinblogg.se
Jag har talat: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Kolla det här inlägget:

http://designadinblogg.se/2008/april/hitta-ratt-fargkoder.html

2008-05-02 @ 23:55:23
URL: http://www.designadinblogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0