Stooolt :D

Kolla vad fin min blogg blev!!! =D
Jag e riktgit nöjd och stolt nu haha! Har försökt att fixa så de vita runt om allt inte skulle vara där men har provat alla jävla möjliga sätt men inget har funkat så jag frågade på designadinblogg.se och fick hjälp med vilken kod man skulle ändra och så, så sen gick det super bra:)
Så nu sitter jag här med min hemkunskapsuppgift och jobbar lite, klockan e liksom snart ett men ja har inte tid att sova ens en gång. De ska bli riktigt skönt några veckor innan sommarlovet när betygen redan e satta för då har vi inga prov och läxor och sånt att stressa med fan va skönt de kommer bli!
Imorgon eller ska ja säger senare idag hehe så ska jag vara med camilla(syster min) men jag måste plugga då också dessvärre men de blir kul ändå de e alltid roligare att vara två och plugga än att vara en :)
Sen ska vi fixa och trixa med hennes blogg också, hon har inte riktigt kommit igång med den ännu men chansar på att hon e igång för fullt snart :)
Själv längtar jag tills jag får min laptop för denhär datan är ju fan inget att ha :P den e seg och den lägger av lite då och då ;pp
Aja jag har märkt att ni är väldigt dåliga på att kommentera så kom igen nu KOMMENTERA FÖRFAN haha!
puss ha de bäst <3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0