Om balen + bilder från veckan.

Aa igår var det då bal, och fyfaaaaaan vad kul det var!!!!! =D synd att de bara e en gång i livet liksom :O haha!
Ja jag fick de först lite stressigt när ja bara hade 2 timmar på mig att gör mig iordning men jag hann precis på minuten asså haha! exakt när ja va klar ringer tim och säger att dom e framme vid min vändplan så sån tur kan man ha haha ;)
På vändplan stod somsagt tim, hans mamma och sen kom precis julia också så då tog vi lite kort och sen hoppade vi in i bilden och åkte ner till Prince Palace, en festlokan där balen hölls som var jätte fin. Alla hade betalat 150 spänn var och det var då för lokalen och även för en 3 rätters middag. Våran bal va lite annorlunda gämfört med tidigare år pga att ivanliga fall brukar balen vara i gympasalen i skolan men nu var det mer på riktigt i spec lokal och så, och att nu fick man även då 3 rättersmiddag och dom tidigare åren har dom bara fått äta hemma och sen fått chips och sånt på balen och en sak till vi fick ha musik som vi själva ville alltså tpy techno och massa sånt som vi brukar dansa till och inte bara gammal musik som man dansar vals och sånt till (det hade vi också först men senare på kvällen blev de "våran musik").
Menmen, när vi kom fram så va de fullt med folk där med vi ställde oss och väntade på Sebbe, Jasmine och Emil som tim och hans mamma nina skulle hämta upp också, och när dom kom trängde alla ihop sig i bilen och åkte genom ledet av alla männiksor som stod och kollade :)
När vi kom in så skulle vi egentligen få en välkommst drink men jag, julia och jasmine var snabba in på toan för att fixa håret och sminket som förstörts lite under bilturen eftersom vi åkte cab ;) Så vi missade somsagt den drinken men vad gör de liksom vi hade en sån jävla kul kväll så:)
Sedan blev de mat och emellan måltiderna va de lite paus underhållning alltså det var ngr som sjöng.
Efter dom tre rätterna så började själva dansadet, det började då med vals, bugg och foxstrott(eller hur de stavas).
Då dansade rätt så många och de var ganska så kul men det kunde varit mycket roligare. Fast när dom satte på "våran musik" alltså mer ungdomlig och nyare musik så började det allt roligt, jag och julia dansade som bara den vi ägde fan hela dansgolvet hahah ;) Och vi fick även upp Tim och Emil att dansa och att vi fick upp Emil är verkligen lyckat för de trodde vi aldrig att vi skulle få! Och sen fick vi även danne att dansa =D vi hade verkligen skiiiiiiit kul så jag och Julia har nu bestämt att vi ska leta upp ett skumparty som vi ska gå på snart! :)

Jag lägger in bilderna från balen i nästa inlägg också lägger ja in bilderna från veckan som har varit i det här inlägget!

Sötaste Tindra!
image97image98

Gjorde expriment med kaffe, kanel och kaffe och kanel blandat på NO:n ;pp
image99

Kommentra
Jag har talat: EMIL

Meeeen jag drev, jag ville dansa :P ofta ni inte skulle få upp mig xD det är sebbe som är mes

2008-05-09 @ 15:17:24

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0