Med alex.

image140Ja efter skola idag så kom Alex också åkt vi hem till mig. Vi kollade på tv först men efter en liten stund så började vi kolla film istället vi kollade på 1408, värdelös film men de va Alex som vill se den haha!
Efter det så åt vi lite mat och sen gick vi ner och kollade på tv och myste tills mamma kom ner med kaffe och lite senare så skulle han hem så jag förljde med honom till jakan och tåget kom precis när vi kommit fram så de va en bra timeing haha!
Ja annars har ja inte gjort så mycket idag.
Hade no prov imorse och de gick ju som de gick men ett G lär jag iaf få.
Nu ska ja typ sova är grymt trött.
godnatt <33

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Hehe sis! Jag lyckades ju skrämma dig rejält när vi såg den ;)
love u

2008-05-20 @ 15:00:23
URL: http://jageliten.blogg.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0