Lördag!

Hade ställt klockan på halv 12 idag så när klockan ringde gick jag upp, jag började på en gång med hemkunskapen och fan va jobbigt de är! sååå tråkigt! och framförallt när man har en sjukt seg data!
Jag e grymt hungrig också men jag ska bada snart så hungern får vänta för bada är något jag verkligen vill nu bara slappna av i ett varmt och skönt bad :)
Sen ska jag väll ringa camilla och fråga när ja ska komma och sen fixa mig lite och sen åka till henne :)
Jag har föresten världens lust att dra till IKEA men har inga pengar kvar att köpa för så.
oooooooomg de e en spindel här inne!! fyfan ja har spindelfobi! kommer inte våga sätta ner fötterna igen!! asså tkr mer om ormar än spindlar isåfall usch fyfan ja ryser kan den iten bara döö!!! åh den kryper usch och nu kryper de i hela kroppen också.
aja ska försöka ta mig ut från dehär rummet så ja kan bada.
önska mig lycka till <33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0