lite om valborg.

Ja jag tänkte att nu när jag inte direkt har något att göra så kan jag skriva lite om valborg :)
Dagen började som vanligt i skolan men sen klockan ett så kollade vi på en film i teatern, vi kollade på 'ett öga rött' den va inte så bra dirket, man trodde att den skulle vara bättre när man såg den på reklam förut.
Efter skolan så åkte jag och Julia hem till mig där vi satt vid datan en liten stund sedan åkte vi och köpte dricka och chips inför kvällen.
Jag åt middag hos Julia vid halv 7 och guud så gott det var:) mums =D Efter maten så åkte vi till Brasan i Skälby där vi mötte emil, sebbe och tim.  Vi kollade på brasan i typ 2 sek sen ville Sebbe bort och köpa lotter så de gjorde vi och han van typ chokladbollar eller vad det var.
Men eftersom det var så tråkigt väder så bestämde vi oss för att åka hem till Julia istället och ha mysigt och roligt där istället.
Och visst hade vi det :) det började med att vi spelade Buzz och jag kom tvåa faktiskt ;) Julia van men vi sa att vi lät henne vinna för att hon fyller år, klart de inte va en slump att hon van liksom ;) hahahha.
Aja sen spelade vi Sanning eller konsekvens och de va kul faktiskt haha Tim fick ha mina kläder på sig och jag hans och sen va sebbe tvungen att ta på sig julias tunika och allt HAHAHAH fan va kul vi hade, en underbar kväll :)
Vid 12 så skulle Sebbe, Tim och Emil hem men jag sov hos Julia :)
Ja det var väll så min valborg såg ut, jag kommer lägga ut bilder imorgon när jag kommer hem för nu är jag på sjukhuset med X :)
Och idag har jag och X suttit och fixat med våra bloggar och sen pratat och ätit aa massa mysigt har vi gjort.
puss<3

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0