Laptop =D

I förregår när jag skulle skriva blogg så funkade inte bloggsidan så ja kunde inte skriva då tråkigt nog och igår så var jag med Alex och när han åkt var klockan vid hal 11 och då var ja tvungen att plugga så jag får skriva om dagarna idag istället så fast de får gå fort för snart ska jag tillbaks till skolan också.

Förregår:
Vi hade orientering med skolan eller aa årskurs 9, och ni som känner mig vet att orientering inte är mitt starkaste ämne men förvånade nog så gick det faktiskt bra, jag sitter ju somdagt är och skrivier så haha!
Nej men det gick faktiskt bra.
Efter orienteringen så gick jag, julia, jasmine, emil och sebbe till lidl och köpte varsin dricka att svalka oss med eftersom det var sååå varmt att springa runt i den brännande solen. När jag kom hem så såg jag att de stod en motorcukel utanför och det visar sig att det är pappas, så han har köpt den i helgen.
Jag dushade och åt och lite senare kom mamma och pappa hem och då åkte jag och mamma och köpte en laptop till mig =D
Det är så mycket skönare med laptop än vanlig data och jag har alltid älskat knapparna på laptop för dom e så sköna och låter härligt och är ändå tysta.

Igår:
Det började med att jag kom 25 minuter försent till skolan för att jag inte kunde hitta mina hemma nycklar men när jag väl kom till skolan så gick jag till min NO och ordnade så jag fick VG i min kemi igen så nu har jag det! =D och sen lite senare på dan så fick jag reda på att jag inte behöver göra matteprov på torsdag för att jag har redan höjt mig till VG i matten fatta skönt! =D efter det var jag riktigt glad!!
Ja och efterskolan så var jag och Alex hemma hos mig och myste:)


Nu måste jag dra tillbaks till skolan, jag har bara SO och svenska kvar men på svenskan ska jag ha redovisning om sjuksköterskor så får hoppas på att det går bra tihi =)

<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0