Längtar!

Jag kom precis hem för en liten stund sen, har varit hos camilla :) Vi hade jätte trevligt och mysigt :)
Jag åt middag där och sen delade vi på en cider och pratade sedan började vi städa hennes rum lite mer och vi dekorerade även hennes vägg kolla på bilderna före och efter visst blev det finnt :) Vi är riktigt nöjda iallafall.
image93image94


Vi åt chips och hade mys sen fixade vi lite med henne blogg camillabuhl.blogg.se kolla gärna och kommentera där också :)
Jag längtar jätte mycket tills efter sommarn för då ska vi göra om i mitt rum :) Jag ska måla väggarna i en ljus rosa färg och sen ska jag få trä golv också ska ja få nya gardiner och sen har jag med tiden samlat på mig rosa prylar och ljus och lite så :) Det har verkligen blivigt mysigt i mitt rum, förut trivdes jag inte så bra där, tyckte liksom inte om de riktigt och de e ju ganska hemskt med tanke på att där e man rätt så ofta.
Men sen jag har gjort de mer mysigt och fått tagit bort alla blommor och ersatt dom med ljus och så, så har det blivit mycket mysigare och hem trevligare:)
Jag håller iaf på att städa mitt rum nu eller nu skriver ja ju blogg men var tvungen att ta en paus från städandet annrs tröttnar man ganska så lätt.
Jag fick ju somsagt inte sommar jobbet på gotland men camilla som jag vill men nu har vi kollat och de finns ngr ställen till där som jag kan söka till så de ska jag göra såfort som möjligt så håll tummarna för mig nu!! :)
Visseligen betyder det att ja kommer vara borta i 7 veckor i sommar och jag kommer sakna alla vänner här hemma så sjukt jävla mycket men får väll träffa dom så mycket de bara går under dom 3-4 veckorna som jag e hemma på sommarlovet, sen fyller jag ju år den 16 juni och då får jag samla ihop alla och så :)
Kan ju se de från den ljusa sidan, jag kommer att få vara med camilla heeela sommaren och sen får jag ju betalt för att jag jobbar och då ska jag shoppa med millan :D och sen så ska jag modellfotograferas efter sommaren också gud så kul det kommer bli och gud så jag längtar!! :)
Jaja nu måste jag städa vidare och ta hand om tvätten, ajuste sen måste jag jobba vidare med hemkunskapen också  *suck* haha!
<33

image96

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0