Konsert! =D

Ja idag hade vi konsert då :) tyckte det gick riktigt bra iaf =D
Jag orkar inte skriva så mycket för är sååå himlans trött nu, det tar på en att stå och sjunga inför publik hela dan alltså! haha.
Om filmen blev bra så lägger ja upp den men om den e dålig så tänker jag inte göra det hahaha!
Sötis alex var och kollade också. De va kul att träffa honom igen för de va ju ett tag sen.
Imorgon ska jag på Rix Fm men tvillingen och kolla på E.M.D =D
Sen på fredag ska jag och camilla då shoppa wie!! och på lördag morgon åker jag med min extra familj till norra stavsudda! de va såå himlans länge sen jag var där så längtar, man har ju nästan glömt bort hur det ser ut.
Men bara nästan, för bra saker stannar på minnet lääänge :)
aja godnatt<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0