Jobbigt!

Usch nu e klockan 3 och jag har precis suttit och jobbat med hemkunskapen att inreda en lägenhet i ca 2 timmar usch vad jobbigt de är asså!
Menmen se de från den possetiva sidan jag har kommit en bit påväg, de är bara de att man får bara utgå från att man har 40.000 och sen skriva upp på inköpslistor vad man ska köpa och sen räkna ut hur mycket de blir och jag e redan uppe i över 13.000 och jag har ganska mycket till att fixa så får se om 40.000 räcker för allt ja behöver ha eller om jag måste köpa vissa saker billigare. Jaja tror jag ska sova strax istället för att fortsätta jobba för ja kommer bara få damp på allt och sen nu är kl är 3 på natten så e de jävligt jobbit att sitta och räkna matte i huvet när man ska räkna ut mått på möbler och så. Vi har nämligen fått ett papper på en lägenhet där vi sen ska rita in möblerna i skalan 1:50 alltså 1 cm på pappret är 50 cm i verkligheten och de e ganska så jobbigt att sitta och räkna så och hålla på. Iaf om de e sent och ens hjärna typ redan sover haha! Fast de finns ju folk som säger att min hjärna sover 24/7 och de kan ligga något i de hahah :)

Camilla har bestämt att hon och jag ska ut och shoppa den 20 maj vilket jag sr MYCKET fram emot, för den 12 maj får jag lön på ca 1100 och sen får jag 1050 i barnbidrag den 20 då har jag alltså ca 2150 spän sen e jag skylldig folk lite pengar också men ändå jag har ju ca 2000 spänn sen ändå :)
Jag ska också hjälpa till lite hemma så jag får extra pengar, och sen ska jag verkligen shoppa gud så kul de kommer att bli, ser verkligen fram emot det :)

Jaja godnatt <33

image89

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0