Helgen.

Jag har somsagt varit på landet i helgen så drf har jag iten skrivit men ska försöka att samanfatta min helg nu :)
Till och börja med har den varit grymt solig och skön! =D

 Fredag - Jag vart ju först hos min sjukgymnast och fick akupunktur. Lika skönt som alltid, att bara få ligga där och ta det lugnt :) När jag kom hem var de dock inte lika skönt för jag var tvungen att städa akvariet! :o Det tog lite mer än en timme och när ja äntligen var klar så skulle jag stoppa tillbaks peutor i akvariet så ville han bus istället så han sprang snabbt in under sägen givetsvis så ja inte skulle få tag på honom, men jag drog fram sängen lite och precis när höll på att få tag på honom så sprang han iväg igen och då skulle ja resa mig upp och tror ni inte att ja slår huvet i fönsterbrädan så ja får en bula? jo jivetvist och såå typiskt mig! haha!
Jag fick iaf tag på honom tillsisst och stoppa ner honom i akvariet. Efter det så packade jag och sedan fick jag springa till bussen. Som tur var så han jag med den och jag åkte till sumpan, jag mötte Jimmy, Timmy och en till person där så ja stannade och småpratade lite med dom tills mamma kom med bilen.
Vi handlade mat på ICA i åkersberga och när vi kom fram till landet så packade vi upp sen kollade vi på tv och åt.
Vi kollade på talang 08 och tyvär så gick itne den underbara sebastian vidare :( fast slår vad om att han kommer bli känd ändå :) RMK som gick vidare va dom andra jag hejade på så de gick ju bra ändå ;) haha!
Vi åt upp och kollade på en film och vid 12 gick jag och sov.

Lördag - Jag blev väckt vid halv 11 av mamma som lagade frukost, jag gick upp och åt och efter en liten stund kom mormor, vi drack lite kaffe och sedan tog jag en promenad ner till stranden eller promenad och promenad det tar typ 1 min men ändå hahaha!
Jag satt på bryggan och tog lite kort och solade lite. Det var såå skönt i luften och luften e så mycket renare där ute än här inne i stan :) Jag smsade lite med ngr kompis och lyssnade på musik samtidigt som ja solade.
Tråkigt nog så är ju våran båt stulen annars hade jag nog åkt ute lite med den, menmen det finns inte så mycket att göra åt det.
Jag var vid stranden i ca 2 timmar sen gick jag tillbaks upp till huset, jag drack lite saft och sedan hjälpte jag till att måla ngr stolar. Sedan satte jag mig i hängstolen och läste lite ur en engelsk bok som ja läser i skolan. Man sak egentligen han hunnit till sidan 80 ca men ja ligger på typ 40 haha!
Camilla ringde efter en liten stund så jag tog telen, bytte om till bikini och satte mig i solstolen och solade samtidigt som jag pratade med henne i tele. Vi pratade läänge över en timme tror jag, kommer inte riktigt ihåg ;p När vi lagt på iaf så gick jag ut och sprang. Jag sprang till stora vägen och tillbaks och när jag kom hem så duschade jag och sedan var det dax för mat, vilken timeing va ;)
Efter maten kollade alla på tv, vi kollade på körslaget såå tråkigt men vi har bara en tv där så ;p Sen kom det en film direkt efter som jag kollade på och jag somnade så gott i soffan precis när filmen var slut, men blev väckt efter ca 30 min för att ja var tvungen att gå upp och sen gå och lägga mig tihi.

Söndag - Jag vaknade tre gånger av att mammas tele låg och pep, hon hade glömt den i hallen när hon skulle gå och lägga sig så den låg på alarm där jag sov istället för hos henne.
Mormor gick och väckte henne och jag gick upp och gjorde mig iordning då va klockan ca 9:30.
Vi åt frukost och sedan gick vi ut på en kort promenad innan mormor skulle åka. När hon åkt så började jag att städa ut bilen för att käna 50 spänn ;pp
Och när jag städat så åt jag lite och sen så la jag mig i solen där jag blev liggande ett tag, ända tills det blev för varmt då gick jag ner till stranden en stund och bara satt där och gick runt lite i vattnet, jag fick väldens badlust men hade inte med mig ngn handduk så då orkade ja inte bada.
När jag vart där en liten stund så tröttnade jag verkligen helt på landet så ja gick upp till stugan igen och frågade om pappa kunde skjutsa mig till åkersberga centrum och det gjorde han, så jag tog roslagsbanan till stockholms östra, sen tunnelbana till t-centralen, sen tåg till jakobsberg och sen buss hem hit det tog ca 2 timmar med det va iaf skönt att komma hem.
Så nu sitter jag här och skriver och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så att jag kan lägga in bilderna från i helgen eftersom dom ska ta med min packning och däri ligger kameran.
jag lägger in bilderna så fort jag kan.
puuss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0