Helg :D

Just nu sitter jag i soffan på norra stavsudda men camillas laptop i knät.
Men först ska ja berätta en sak om igår morse som jag aldrig skrev igår.. När jag vaknade igår så upptäckte jag till min förskräckelse att min näspiercing låg breve mig i sängen den hade alltså åkt ut under natten och hål i näsan växer igen på bara ngn timme och tänk er då en hel natt så ja självklart hade jag inge hål kvar!
Jag blev skit sur och sparkade foten i golvet och skrek fan och sen va ja så sur att ja tänkte nej ja tänker fan inte betala för att göra ett nytt så envis som jag är gick jag och hämtade en nål och tvättade den och sedan tröck jag in ett nytt hål i näsan. Det gjorde SJUUUKT ont så de till och med kom tårar av smärtan men jag e envis somsagt så när jag väl fått igenom nålen efter ca 5-10 min så gick jag och hämtade läkningspiercingen alltså den jag hade i precis när jag tagit hålet i julas eftersom den e mycket tjockade och man ska ha den när hålet läker också tröck jag i den som gjorde minst lika ont som nålen. Men nu sitter iaf den i och behöver nog sitta där i några veckor så hålet får läka om igen. Tillbaks på ruta ett haha!
Jaja idag hade vi spex foto i skolan, Jag var djävulen tsm med jasmine och Julia, jag lägger upp bilder senare när jag kommer hem
Jag skulle egentligen slutat kl 12 idag men eftersom jag skulle med tåget för att sedan hinna med båten hit till skärgården så fick jag hoppa över min sista lektion så jag åkte hem och packade ner det sista och sedan tog jag min packning och åkte.
Jag mötte camilla i T-centralen och så åkte vi båten sen och på båten pluggade vi nästan bara hela vägen och när vi sedan kom fram så bar vi upp väskorna till huset och sedan gick vi ner till Morfar Göran och jobbade.
Vi sjösatte två stycken båtar och tvättade + polerade en av dom och sedan fick vi även åka ut med den ett litet varv.
När vi var klara så gick vi upp och åt midda och sedan skrev jag en uppsats på datan och nu sitter jag här och vi ska alldeles strax ut med båten för att räkna båtar haha ni fattar säkert nada men vi fattar och de e det viktiga ;)
Jaja nu ska ja dra så pusspuss skriver mer ngn annan gång :)<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0