Gårdagen.

Ja jag tänkte berätta lite mer om igår, hade lite brottom när jag skrev så det blev väldigt kortfattat, men kan börja med att säga att badet blev INTE skönt!
Varmvattnet var nästan helt slut så när ja kröp ner i badet så va de knappt ljummet men ja var ju tvungen att duscha sen och så och jag visste ju att de var det närmsta till varmt ja kunde komma så jag fick tvätta mig i vattnet i badkaret och sen skölja av mig i kall vatten vilket INTE var skönt!!
Ja igår då, de va somsagt de där NO provet som jag tyckte gick piss och sen rullade dagen på och sista lektionen innan lunchen så fick jag och Jasmine göra engelska muntliga nationella. Vi fick G/VG så jag tycker det inte gick så bra, men ja kanske kommer bli höjd ändå så man kan ju hoppas på det bästa i alla fall.
Sista lektionen hade vi matte men vi hade vikarie britt-marie så vi jobbade inte ett piss, men mitt under matten kände ja att de började lukta jordgubbar och visst hade jag rätt haha! Julia och Jessica hade köpt jordgubbar och satt och käkade på så jag smakade lite och sen efter skolan så drog jag till ICA och köpte jordgubbar och när ja kom hem så skjutsade jag Jeanette till sjukgymnasten fast det ÖS regnade så ja var helt dyngsur när jag kom hem igen.
Lite senare var de tänkt att jag skulle hämta syrran också men jag sa att hon fick ta bussen hem för ja frös så jävla mycket. Själv satte jag mig i soffan med mitt duntäcke och käkade jordgubbar och kollade tv tills jag somnade.
Sedan blev jag väkt av pappa för vi skulle äta, vi åt lax mums.
Efter det så kom jag och tänka på dehär med sommarjobb och att jag inte fick de som jag ville ha och då började ja tänka på pengar som jag inte kommer kunna få då :(
Så jag satt och tänkte på hur fan jag skulle fixa det, jag kan ju inte klara mig i 3 månader utan pengar :O och sen kom ja på att mamma lovat mig 2000 spän om jag går ut med 205 poäng i skolan eftersom jag hade det innan jag sänkte mig. Så jag satte genast igång att plugga lite tihi (a)
Om jag får mer är 205 poäng så kommer jag få mer pengar wie!
Och jag får även åka till gotland i några veckor med min andra familj alltså camilla och companie :) De blir inte 7 veckor som de var tänkt men det är ju bättre med några veckor än inga alls.
Ja och idag har jag bara varit i skolan. Jag fick reda på att ja kommer höja mig till VG i tekniken också! =D och sen ska vi jobba nu sista veckorna så jag får mitt VG i kemi som jag hade innan jävla britt-marie fick ta över våran klass så typ 15 i klassen fick ig på ett prov. Men nu har vi Chatarina som är myyycket bättre!
Jaja har somsagt inte slutat än utan har håltimme och börjar om 20 min så ska gå upp och dricka klart mitt kaffe och sen så ska jag åka tillbaks till skolan.
Vi får se om ja hinner skriva ikväll ska nämligen vara med Alex först och sen åka iväg på en konsert med Julia och Alex.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0